Tuesday, June 28, 2011

getting ready 6-27-2011, a few days before our big trip

 My husband passed on his head cold which he had a hard time getting rid of. Luckily I started packing the RV a week ago and don't have to worry too much about my non functioning brain right now. I am sitting around, burning up and trumpeting like a moose, while learning how to operate this blog.

Today we'll do our grocery shopping and bring my Kiwi tree to Joanne's place. Hopefully it will get some water through her daily sprinkler system. Yes, it's hot in Florida, and I finally get why nobody is ever outside. Although the friends of a neighbor were swimming in our river the other day. Luckily our baby aligator chose a different home than the underneath of our dock.


Don hat seine Kopfgrippe an mich weitergegeben. Zum Glueck packte ich meine Sachen schon vor einer Woche in den RV und muss mich mir jetzt keine Sorgen machen, dass ich was vergesse. Waere sehr gut moeglich, da mein Kopf momentan zu nichts zu gebrauchen ist. Ich sitze auf dem Sofa und trompete wie ein Elch, waehrenddem ich versuche, diesen "blog" zu lernen.



Heute gehen wir einkaufen fuer die Reise und wir werden meinen Kiwi Baum zu Joanne's Platz bringen, damit er hoffentlich ein wenig Wasser abbekommt vom Sprinklersystem. Es ist sehr heiss in Florida and ich verstehe, warum man niemanden draussen sieht. Obwohl die Besucher von einem Nachbarn gestern in unserem Fluss gebadet haben. Sie sind entweder sehr mutig oder haben ein wenig zu viel von den kleinen Pfeifen geraucht, die meine Nachbarin in meinem Kiln gebacken hat.

No comments:

Post a Comment